Pluvierenlaan 35, 3721RA Bilthoven  Telefoon 030-2292027
Vergelijken van autoverzekering van Generali, Budgio, Allianz,Goudse, London, Nationale Nederlanden, ASR, Bovemij,Reaal etc.  Vergelijk hier uw autoverzekering
DE VOORDELEN van onze autoverzekeringen:

In de meeste gevallen direct dekking mogelijk

polisgarantie

:  bent u niet tevreden over uw polis dan kunt u deze binnen 14 dagen annuleren

-  digitale app mogelijk voor 
   schademelding , wijzigen etc
-  Uw eigen poliskluis op internet al
   uw gegevens en polissen
   bij de hand en zelf wijzigingen
   doorgeven, schade volgen, uw
   betalingen checken
-  Auto verzekeren van een grijs
   kenteken voor prive gebruik is
   ook mogelijk
-  Snelle polis afgifte per mail
-  geen service of
   abonnementskosten
-  Bij autowijziging controle of u nog
   altijd de goedkoopste
   autoverzekering heeft

gratis
  polischeck
AUTOVERZEKERINGEN VERGELIJKEN EN AFSLUITEN


Op zoek naar een goedkope en goede autoverzekering
U kunt hier vele aanbieders in een keer vergelijken
Jaarlijks checken wij voor u of u nog steeds de goedkoopste aanbieding heeft.



Klik hier voor meer informatie en premievergelijking van de London autoverzekering
terug naar autoverzekering

voor bestelautoverzekering klik hier (indien ook zakelijk gebruik) grijs kenteken



Wanneer uw verzekering wordt afgemeld bij het RDW, kunt u bij controle door deze instantie, of door de politie, rekenen op een boete. Deze boetes zijn, afhankelijk van de periode dat er geen verzekering van kracht was, tegenwoordig vrij hoog.

Bij herhaaldelijke betalingsachterstanden kan de verzekeraar Uw verzekering opzeggen.
Ook hier geldt, dat u zelf verantwoordelijk bent.

Wat gebeurt er als mijn verzekering wordt opgezegd door de maatschappij?
Wij, als uw intermediair, kunnen u slechts adviseren. Wanneer uw verzekering onverhoopt wordt opgezegd door de verzekeraar, kunnen wij hier helaas niets meer aan doen.

Wanneer u in een dergelijke geval uw verzekering elders opnieuw zou aanvragen, zou -op grond van de centraal geregistreerde historie omtrent uw verzekering- geen andere verzekeraar bereid zijn uw aanvraag te accepteren. Voorkom daarom opzegging door de verzekeraar!

Wij hopen u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien, en wensen u veel schadevrije jaren toe!




heeft u een auto van 25 jaar of ouder ga dan naar oldtimerverzekering

 

opzegservice huidige autoverzekering

wijziging doorgeven
schade melden

Hulp bij schade en aanbevolen aanvullende dekkingen

.

Verhaalsbijstand of rechtsbijstand

?
Natuurlijk wordt u door ons geholpen bij schade aan uw auto, maar toch is het verstandig om altijd aanvullend een rechtsbijstand of verhaalsbijstand bij uw verzekering af te sluiten, het grote verschil tussen beiden is dat verhaalsbijstand is alleen voor materiele schade en rechtsbijstand is voor letsel en materiele schade

Ongevallen inzittenden of schadeverzekering inzittenden

?
De ongevallen inzittenden keert alleen uit bij overlijden of blijvend letsel , hierbij is keuze mogelijk tussen verschillende verzekerde bedragen, de schadeverzekering inzittenden gaat verder , deze keert uit financiele genoegdoening voor letsel en alle andere kosten tengevolge van het ongeval , zoals verlies van inkomsten, kosten revalidatie etc, maar ook schade aan goederen in de auto.

meer informatie
Naast een oldtimerverzekering voor een personenauto kunnen wij ook een oldtimer dekking voor bestel en vrachtauto verzekeren
Heeft u alleen een dekking nodig voor een dag , eendagskenteken dan is dit ook mogelijk  informeer bij Ronald  030-2292027.
AUTOVERZEKERING

Schadevrije jaren…wat bedoelt men hiermee?
Schadevrije jaren wil zeggen: het aantal jaren, dat er geen beroep is gedaan op uw verzekering. Voor alle duidelijkheid: wanneer u of een schadelijdende partij een beroep doet op uw polis, geldt dat als een “claim”. Ook wanneer u een WA + of een WA Casco verzekering heeft, en u doet een beroep op uw polis waarbij geen andere partij betrokken is, of waarbij de andere partij onbekend is gebleven (bijv. diefstal), geldt dat als een “claim”.

No claim” of bonus / malus
Wanneer een jaar lang vanaf ingangsdatum geen beroep is gedaan op uw verzekering, is 1 schadevrije jaar opgebouwd: “bonus”. Zo bouwt u uw schadevrije jaren op. Wordt er onverhoopt toch een beroep gedaan op uw polis, dan staat u in het vervolg in de “malus”. Als u vervolgens bijvoorbeeld weer een jaar schadevrij heeft gereden, heeft u weer recht op korting op de premie (bonus).

De premie
Schade, toegebracht aan derden (WA dekking), wordt door uw verzekeringsmaatschappij gedekt tot 2.500.000 Euro per gebeurtenis. Dit bedrag is aanzienlijk. Hier staat wel tegenover, dat u tijdig uw premie betaalt.

Wat gebeurt er als de premie niet tijdig wordt afgedragen?
U bent zelf verantwoordelijk voor tijdige afdracht van de premie, en de consequenties hiervan.

Ook wanneer u bij betaling heeft gekozen voor automatische incasso dient u er zorg voor te dragen, dat incasso door de verzekeraar kan plaatsvinden.

Indien uw betaling niet op tijd door de verzekeraar wordt ontvangen, wordt u hiervan schriftelijk in kennis gesteld. U wordt dan verzocht de premie alsnog te voldoen.
In de tussentijd wordt uw verzekering opgeschort en tevens als zodanig afgemeld bij RDW.
Opschorting van uw verzekering betekent, dat er geen dekking aanwezig is. De dekking wordt weer van kracht, wanneer de premie door de verzekeraar ontvangen en geboekt is.